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Organisation: CASE Community Services  
Numéros de téléphone: 905-216-2244
Crise: Help Line: 647-780-8106
Après-heures: 647-780-8106
Adresse courriel: info@casecommunity.org
Site Web: www.casecommunity.org
Adresse postale:
The Mill
60 Queen St E, Unit 103
Brampton, ON
L6V 1A9
Intersection: Theatre lane and Main St
Point géographique: Brampton (Brampton West)
Accessibilité: Accessible en fauteuil roulant    Accessible en fauteuil roulant
Heures d’ouverture:
  Service
Lun09h-16h
Mar09h-16h
Mer09h-16h
Jeu09h-16h
Ven09h-16h

Exécutifs: Peace Okpara - Program Director
647-780-8106 * pokpara@casecommunity.org
Personnes-ressources publiques: Olive Ogbo - Community Outreach Manager
437-435-6293 * ocogbo@casecommunity.org
Beulah Okereke - Program Coordinator
Description des services: Programs designed to inspire, build and empower individuals to achieve their full potential regardless of age, race, culture, religion and other social interests

Programs offered:
  • Seniors Connect Program
  • Youth Connect
  • Intergenerational Programs
  • Supportive Counselling
  • Single Parents
Multifaceted programs address recreational, social, and educational needs of the clients served in the community. Supportive counselling, digital literacy, healthy food bank and  light duty home care-support provided for seniors
  

Frais: None
Procédé et formulaires: Call office or help line
Admissibilité / population desservie: Inter-generational activities include Teens, Youth, Older Adults and Seniors
Langues: English * French
Langues - Notes generals: French website
Zone(s) desservie(s):
Peel Region  
Voir aussi: Services de soutien communautaire
Programmes sociaux, de conditionnement physique, et récréatifs pour personnes âgées
Banques alimentaires
Services d'intervention et d'assistance pour aînés
Centres pour adolescents

Les présents renseignements ont été entièrement mis à jour le juillet 30, 2025

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